سايت هاي كاربردی
لیست اخبار صفحه :37
زمان مناسب برای روزه داری بعداز جراحی چاقی

زمان مناسب برای روزه داری بعداز جراحی چاقی

در افرادی که تحت عمل جراحی چاقی قرار گرفتند توصیه میشود حداقل شش ماه بعد از جراحی اسلیو و یکسال بعد از اعمال جراحی بای پس معده روزه نگیرند.چون این بیماران در این مدت در بیشترین سیر کاهش وزن قرار دارند و تحت درمان با داروها و مکمل ها هستند و روزه داری برای آنان مضر است.

کرونا هنوز هست

کرونا هنوز هست

کرونا دردنیا هنوز به پایان نرسیده ودر برخی از کشورها همچنان آمارها قابل توجه است،لذا نباید فکر کنیم که کرونا تمام شده بلکه باید مراقبت های خود را انجام دهیم و واکسیناسیون دنبال شود.

معیارهای جدید انتخاب افراد برای جراحی چاقی و متابولیک

معیارهای جدید انتخاب افراد برای جراحی چاقی و متابولیک

جراحی چاقی یا همان جراحی لاغری، با تغییر سیستم گوارشی انسان به کاهش وزن و لاغری کمک می کند. در واقع جراحی چاقی می تواند این تغییر را با محدود کردن کالری دریافتی یا کاهش جذب مواد غذایی یا هر دو انجام دهد. در صورتی که فرد با رژیم لاغری و ورزش نتواند وزن کم کند و یا به علت وزنش به بیماری های جدی مرتبط با چاقی مبتلا شده باشد، جراحی چاقی گزینه ایده آلی برای کاهش وزن چشمگیر و بدون بازگشت وی محسوب می شود.

روز جهانی کلیه

روز جهانی کلیه

هدف از تعیین روز جهانی کلیه ارتقاء آگاهی از عملکرد کلیه های ما و اتفاقاتی که ممکن است در اثر عملکرد ناصحیح کلیه ها رخ بدهد، است. در واقع روز جهانی کلیه عوامل پر خطر را در مورد سلامت چنین عضو مهمی به ما یادآوری می کند و باعث می شود که ما بیشتر از قبل به انجام آزمایش های تصویربرداری مربوط به بیماری های کلیوی بپردازیم. جلوگیری از بیماری ها همیشه هدف اصلی چنین آموزش هایی در کل جامعه بوده است که افراد بتوانند خطرات را در کم ترین حد ممکن نگه دارند.

Template settings