سايت هاي كاربردی

تاریخچه بیمارستان : تاریخچه مجتمع درمانی رسول اکرم (ص)

 

 

 

بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)

مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی حضرت رسول اکرم (ص) از موقوفات مرحوم مهدی باتمانقلیچ و قدمتی بیش از چهل سال، بزرگترین مرکز بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ایران است که با هشتصد و شصت تخت مصوب و هفتصد تخت فعال، سی بخش بستری عادی و ویژه و بیش از شصت درمانگاه تخصصی خدمات مختلف درمانی به بیماران سراسر کشور ارائه می دهد.

 این مجتمع درمانی در حال حاضر با سرعت در راه رشد و توسعه کمی و کیفی گام برداشته و با ضریب اشغال تخت حدود هشتاد درصد  امید آن دارد تا در آینده ای نزدیک  به قطب درمانی کشور تبدیل شود.

حضور صدها عضو هیات علمی و کادر درمان با تجربه در کنار تجهیزات مدرن و جدید باعث شده تا خدمات منحصر به فردی همچون درمان پارکینسون به روش DBS ، کاشت حلزون شنوایی، پیوند کلیه اطفال، جراحی چشم، پیوند عضو و سایر جراحی های پیچیده در حوزه های مغز و اعصاب، ارتوپدی، ENT و قلب ارائه شود.

 

 

  • 1403/05/03 - 12:37
  • - تعداد بازدید: 378
  • - تعداد بازدید کنندگان: 328
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

دکتر صرافزاده رییس بخش فیزیوتراپی از راه اندازی دو دستگاه جدید در این بخش خبر داد

تجلیل از همکاران فیزیوتراپیست به بهانه روز ملی فیزیوتراپی توسط مدیر مجتمع

336262.mp3 دکتر صرافزاده رییس بخش فیزیوتراپی از راه اندازی دو دستگاه جدید در این بخش خبر داد

به گزارش روابط عمومی مجتمع،

دکتر مهرداد دیانتی مدیر مجتمع حضرت رسول اکرم (ص)، چهارشنبه سوم مرداد ۱۴۰۳ از بخش فیزیوتراپی بازدید به عمل آورد و از زحمات همکاران فیزیوتراپیست قدردانی نمود.

وی در خلال این بازدید گفت با توجه به ساخت و سازهای چند ماهه اخیر در مجتمع و جابجایی بخش فیزیوتراپی به مکان جدید هیچگونه نقصانی در ارائه خدمات پیش نیامد و از این بابت از تمامی افراد شاغل در این بخش تشکر نمود.

 

همچنین دکتر صراف‌زاده رئیس بخش فیزیوتراپی افزود با توجه به کاهش فضای فیزیکی که در اختیار این بخش قرار داده شد، با تلاش و زحمات همکاران کیفیت و تعداد خدمت ارائه شده نسبت به ۴ ماهه اول ۱۴۰۲ افزایش داشته است.

در ادامه ایشان از راه اندازی دو دستگاه جدید در این بخش خبر داد:

۱_ دستگاه high power laser که با استفاده از طیف نوری لیزر پرتوان برای کاهش درد و ترمیم بافت‌ها در فیزیوتراپی استفاده می‌شود. 

۲_ دستگاه magnet therapy که با استفاده از میدان مغناطیسی کم فرکانس جهت ترمیم و کاهش درد عضلات و مفاصل در فیزیوتراپی استفاده می‌شود.

خبر در سایت انگلیسی

 

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار داخلی بیمارستان,محتوای سلامت,اخبارمجتمع
  • کد خبر : 336262
:
کلیدواژه ها
روابط عمومی مجتمع رسول
خبرنگار

روابط عمومی مجتمع رسول

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings