سايت هاي كاربردی
  • 1402/01/17 - 10:47
  • - تعداد بازدید: 2934
  • - تعداد بازدید کنندگان: 2602
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

مراسم معارفه ریاست جدید مجتمع آموزشی درمانی حضرت رسول اکرم(ص)

13113.mp3 مراسم معارفه ریاست جدید مجتمع آموزشی درمانی حضرت رسول اکرم(ص)

به گزارش روابط عمومی مجتمع حضرت رسول اکرم(ص)، بامداد امروز پنج شنبه مورخ 1402/01/17 مراسم معارفه ریاست جدید مجتمع در سالن ابن سینا برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم دکتر ریاحی-ریاست سابق مجتمع- ضمن عرض خیر مقدم به حضار، ابراز خوشحالی از 4 سال خدمت در بیمارستان حضرت رسول(ص) نمودند و به صحبت در خصوص شرایط سخت دوران کرونا پرداختند. ایشان همچنین از معاونین اجرایی وقت، دکتر کاظمی، دکتر برزگر و دکتر رستم پور و همچنین پرسنل تمامی واحدها تشکر نمودند. در ادامه ی این مراسم دکتر محسن نبیونی-ریاست جدید مجتمع- ضمن تشکر از دکتر ریاحی، آرزوی برداشتن گام های بلند با توکل بر خدا و همت و یاری هیئت رییسه دانشگاه داشتند. دکتر پازوکی-ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایران- نیز ضمن تشکر از زحمات دکتر ریاحی، ایشان را به عنوان مسئول تامین فضای آموزش بالینی جدید معرفی و همچنین از شهدای سلامت یاد نمودند. همچنین ایشان در خصوص بین المللی بودن دانشگاه و داشتن بیشترین دانشجوی خارجی در بین دانشگاه های کشور و در مورد آموزشی کردن بیمارستان های زیرنظر دانشگاه واقع در شهرستان ها و همچنین معرفی بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) به عنوان مدرن ترین بیمارستان در آینده و همینطور استفاده و کاربرد هوش مصنوعی در حوزه سلامت و پزشکی سخنرانی نمودند. دکتر پازوکی در آخر ضمن آرزوی کسب رتبه یک دانشگاه علوم پزشکی ایران در منطقه، برای دکتر نبیونی آرزوی موفقیت نمودند.

در انتهای مراسم، لوح تقدیر و ابلاغ های جدید ریاست سابق و جدید مجتمع توسط ریاست و هیئت رئیسه دانشگاه به ایشان اهدا گردید.

 

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار داخلی بیمارستان
  • کد خبر : 13113
:
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings