سايت هاي كاربردی
  • 1402/02/19 - 13:09
  • - تعداد بازدید: 910
  • - تعداد بازدید کنندگان: 829
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

مراسم تودیع و معارفه معاونت جدید توسعه مدیریت و منابع مجتمع

14604.mp3 مراسم تودیع و معارفه معاونت جدید توسعه مدیریت و منابع مجتمع

مراسم تودیع و معارفه دکتر مهرداد دیانتی به عنوان معاونت توسعه مدیریت و منابع مجتمع در بامداد امروز سه شنبه مورخ 19 اردیبهشت ماه 1402 در سالن آمفی تئاتر ابن سینا مجتمع با حضور معاونت توسعه و معاونت منابع انسانی دانشگاه، ریاست، هیئت رئیسه و همچنین پرسنل بیمارستان، برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه  آقای دکتر نبیونی، ریاست مجتمع، ضمن خیر مقدم به حضار، در خصوص ویژگی ها و شاخصه های مدیر توانمند و تبحر دکتر رستم پور، معاونت توسعه سابق مجتمع و معاونت منابع انسانی دانشگاه، در طول مدت خدمت در این بیمارستان سخنرانی و از ایشان تقدیر و تشکر نمودند و همچنین دکتر دیانتی را به عنوان معاونت توسعه مدیریت و منابع مجتمع بیمارستانی حضرت رسول اکرم(ص) معرفی نمودند.

در ادامه خانم دکتر ریاضی، معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، در خصوص توانمندی دکتر دیانتی و دکتر رستم پور و جایگزینی مدیریت قوی به جای مدیریت قوی دیگر و آرزوی موفقیت برای ایشان سخنرانی نمودند.

آقای دکتر رستم پور نیز در خصوص شاخصه های عاملیت و خادمیت مدیریتی و همچنین در خصوص افزایش درآمد بیمارستان طی یک سال گذشته با کمک پرسنل زحمتکش سخنرانی نمودند و همچنین این سمت را به دکتر دیانتی تبریک و برای ایشان آرزوی موفقیت نمودند. همچنین آقای دکتر دیانتی ضمن تشکر، در خصوص بزرگی مجتمع و به نسبت، بزرگی مسائل موجود و رسیدن به اهداف بیمارستان با همراهی و همدلی پرسنل سخنرانی نمودند. در انتهای مراسم، ریاست مجتمع به همراه هیئت رئیسه با اهدای لوح تقدیر و هدایا از دکتر رستم پور قدردانی نمودند.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار داخلی بیمارستان
  • کد خبر : 14604
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings