سايت هاي كاربردی
  • 1402/01/31 - 09:03
  • - تعداد بازدید: 631
  • - تعداد بازدید کنندگان: 574
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

بازدید ریاست و معاونین مجتمع از اتاق های بخش اورژانس

13696.mp3 بازدید ریاست و معاونین مجتمع از اتاق های بخش اورژانس

به گزارش روابط عمومی مجتمع حضرت رسول اکرم(ص)، در روز چهارشنبه مورخ 30 فروردین 1402، ریاست مجتمع به همراه معاون درمان و معاون آموزش از برخی از اتاق های بخش اورژانس  شامل -اتاق جراحی، -زنان زایمان، - چشم و گوش و حلق وبینی و تریاژ تنفسی بازدید نمودند. اقداماتی در که این اتاق ها صورت می پذیرد به شرح ذیل می باشد:

اتاق جراحی:

در زمان اعلام کد تروما در بخش اورژانس(مراجعه بیمار بد حال ترومایی)، ظرف 10 دقیقه جراح بر بالین بیمار حاضر می گرددو پس از انجام اقدامات فوری و پایدار شدن بیمار از اتاقی در مجاورت اتاق احیا بر روند انجام اقدامات تشخیصی و درمانی نظارت خواهد کرد.

اتاق زنان و زایمان:

این اتاق با کلیه وسایل مورد نیاز تجهیز شده است و با حفظ حریم خصوصی بیمار، اقدامات لازم برای طی شدن مراحل بستری بیمار انجام خواهد شد. همچنین کلیه امکانات لازم برای انجام زایمان طبیعی اورژانس، برای مادر و نوزاد متولد شده، فراهم گردیده است.

اتاق چشم و گوش و حلق و بینی:

این اتاق برای بررسی اولیه بیماران با مشکلات چشمی و گوش و حلق و بینی تجهیز شده است و وسایل مورد نیاز برای معاینات اولیه در دسترس قرار دارد و خدمات چشم پزشکی  و گوش و حلق وبینی به صورت شبانه روزی توسط گروه چشم پزشکی و ENT و زیر نظر اساتید دانشگاه ارائه می گردد.

اتاق تریاژ تنفسی:

این اتاق مخصوص بیمارانی است که با علائم تنفسی مراجعه می نمایند. ابتدا در تریاژ تنفسی معاینه می شوند و طبق نظر پرستار و پزشک به واحد مربوطه در اورژانس ارجاع داده می شوند.

همچنین بخش اورژانس دارای سالن انتظار برای همراهان بیماران این بخش می باشد.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار داخلی بیمارستان
  • کد خبر : 13696
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings