سايت هاي كاربردی
  • 1403/03/19 - 17:49
  • - تعداد بازدید: 399
  • - تعداد بازدید کنندگان: 359
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

جلسه هماهنگی مسئولین واحدها در سالن جلسات ریاست برگزار شد.

جلسه هماهنگی و آشنایی و بیان چالشهای پیش رو، با حضور ریاست و هیئت رئیسه مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) برگزار شد.

334359.mp3 جلسه هماهنگی مسئولین واحدها در سالن جلسات ریاست برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع، ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ جلسه هماهنگی و معرفی واحدهای زیرمجموعه بیمارستان رسول اکرم (ص) ،  در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

 این جلسه با حضور دکتر نادر توکلی ریاست مجتمع و سایر اعضای محترم هیئت رئیسه برگزار گردید. 

دکتر توکلی در ابتدا گزارشی از فعالیت‌های انجام شده و پیش رو ارائه داد و افزود هدف نهایی و تلاش مجتمع بر آن است که با تمام جابجایی‌هایی که در دو ماه گذشته صورت گرفته است، یکپارچگی و کیفیت خدمات ارائه شده مجتمع، حفظ و  فعالیت‌های درمانی به نحو احسنت انجام شود و خللی در ارائه خدمات ایجاد نشود چرا که ایجاد رضایت خاطر برای مراجعین و بیماران هدف نهایی همه ما می باشد.

ایشان ادامه داد پس از تخریب کامل ساختمان شماره ۴، ساختمان شماره ۳ نیز به صورت کامل تخلیه شد و قسمتی از آن نیز تخریب گردید و از قسمت‌های باقیمانده به عنوان انبار استفاده خواهد شد. برخی از بخش‌ها نیز بازسازی شده است مانند بخش جراحی، و بخش پزشکی هسته‌ای و آنژیوگرافی دوم نیز راه اندازی شده‌اند. 

در ادامه مسئولین واحدهای مختلف از جمله: رسیدگی به شکایات، روابط عمومی، سمعی بصری، آی تی، آزمایشگاه، بهداشت حرفه‌ای، بهداشت محیط، فیزیوتراپی، کاردرمانی، مدارک پزشکی، تاسیسات، تغذیه بالینی، کتابخانه، دفتر فنی، درمانگاه‌ها، تجهیزات پزشکی، بهبود کیفیت، خدمات، حسابداری و تدارکات به معرفی خود و بیان چالش‌های موجود پرداختند.

دکتر مهرداد دیانتی معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیر اجرایی مجتمع با ارائه توضیحاتی در خصوص هر یک از واحدها اقدامات صورت گرفته و راه حلهای لازم را ارائه دادند و در پایان ریاست مجتمع در خصوص موارد مطروحه راهنمایی‌های لازم را بیان داشت و افزود چالشهای موجود را در جلسه هیئت رئیسه پیگیری خواهد نمود.

 

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار داخلی بیمارستان,محتوای سلامت,اخبارمجتمع
  • کد خبر : 334359
:
کلیدواژه ها
روابط عمومی مجتمع رسول
خبرنگار

روابط عمومی مجتمع رسول

تصاویر

Template settings