دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences
  • صفحه اصلي
  • پرسنل
  • خدمات آنلاین
  • برنامه هفتگي درمانگاه ها
  • شركت در نظر سنجي
  • مراجعین
  • پیوندها



ثبت نام/ ورود به سایت
بسته های رفاهی
برنامه های آموزشی
آزمون های الکترونیکی
نظرات انتقادات و پیشنهادات
بخش نامه ها
قوانین کاری و دستورالعمل ها
لیست شیفت ماهیانه



ثبت نام/ ورود به سایت
بسته های رفاهی
برنامه های آموزشی بخشها
سامانه ها
نظرات انتقادات و پیشنهادات
برنامه آنکال ماهیانه



ثبت نام/ ورود به سایت
برنامه های آموزشی
روتیشن و کشیک
قوانین و مقررات
نظرات انتقادات و پیشنهادات


ثبت نام/ ورود به سایت
برنامه های آموزشی
قوانین و مقررات
فرم گزارش خطا
بسته های رفاهی
لیست شیفت ماهیانه



راهنمای نوبت‌دهی تلفنی
راهنمای نوبت‌دهی اینترنتی
بیمه های طرف قرارداد
برنامه كلينيك ها



راهنمای طبقات
قوانین ومقررات بیمارستان
تماس با ما



گولوموس ژوگولار
کاشت حلزون




رسیدگی به شکایات و پیگیری امور : مسئول روابط عمومی رسیدگی به شکایات مسئول روابط عمومی رسیدگی به شکایات

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ | ارسال‌کننده: اشکان باقری | نویسنده: admin_ashkanbagheri | 

مسئول روابط عمومی و رسیدگی به شکایات :


جناب آقای مجید تقی زاده

شرح وظایف:

روابط عمومی مرکز عهده‌دار ایجاد، تسهیل و توسعه تعامل سازنده بین کارکنان، مدیران و مخاطبان بیرونی دانشگاه  بوده و تلاش دارد ضمن ایجاد اعتماد، همگرایی و جلب مشارکت کارکنان و مخاطبان، نقش مؤثری را در توسعه و ارتقای جایگاه آن ایفا نماید.این واحد با ایجاد و تقویت ارتباطات مردمی و درون سازمانی و اطلاع رسانی شفاف در جهت تامین نیازهای افکار عمومی و مدیران ارشد گام برداشته و  با توجه به ویژگی‌های منحصر بفردی نظیر پیشینه قوی، خودباوری، پشتکار و روحیه جستجوگری و حساس به مسائل اجتماعی با تکیه بر توانمندی‌ کارکنان خود به عنوان سرمایه ارزشمند و بنیادین و با بهره‌گیری از ابزارها و فنون ارتباطی تلاش داردخدمات خود را به آحاد جامعه و  رسانه‌های ارتباط جمعی ارائه نماید.

    توسعه ارتباط مردمی و تکریم ارباب رجوع
    تقویت ارتباطات و همگرایی درون سازمانی و توسعه ارتباطات برون سازمانی
    تقویت فرهنگ اسلامی و گرامی داشت مناسبت های ملی – مذهبی
    تداوم حرکت به سوی روابط عمومی الکترونیک
    معرفی به موقع توانمندی ها و دستاوردها در راستای ارتقای جایگاه و منزلت سازمان استراتژیک
    توسعه و ساماندهی نظام اطلاع رسانی و اطلاع یابی
    توسعه و تقویت شبکه روابط عمومی در وزارتخانه و مراکز تابعه
    فرهنگ سازی و آموزش همگانی سلامت
    توسعه و بهره مندی از فن آوری های نوین روابط عمومی
    توسعه منابع و توانمند سازی نیروی انسانی روابط عمومی
 
 در حال حاضر روابط عمومی واقع در ساختمان شماره 4 طبقه اول مستقر میباشد. 

دفعات مشاهده: 19 بار   |   دفعات چاپ: 5 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر