دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences
  • معرفي مجتمع
  • راهنماي مراجعين
  • خدمات غيرحضوري
  • بخش ها و خدمات
  • IPD
  • دسترسي سريع به خدمات

رياست
معاون اجرايي
معاون آموزشي
معاون پژوهشي
هيات عامل
روابط عمومي
رسالت و چشم انداز




رسیدگی به شکایات و پیگیری امور : مسئول روابط عمومی رسیدگی به شکایات مسئول روابط عمومی رسیدگی به شکایات

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ | ارسال‌کننده: اشکان باقری | نویسنده: مهندس اشکان باقری | 

مسئول روابط عمومی و رسیدگی به شکایات :


جناب آقای مجید تقی زاده

شرح وظایف:

روابط عمومی مرکز عهده‌دار ایجاد، تسهیل و توسعه تعامل سازنده بین کارکنان، مدیران و مخاطبان بیرونی دانشگاه  بوده و تلاش دارد ضمن ایجاد اعتماد، همگرایی و جلب مشارکت کارکنان و مخاطبان، نقش مؤثری را در توسعه و ارتقای جایگاه آن ایفا نماید.این واحد با ایجاد و تقویت ارتباطات مردمی و درون سازمانی و اطلاع رسانی شفاف در جهت تامین نیازهای افکار عمومی و مدیران ارشد گام برداشته و  با توجه به ویژگی‌های منحصر بفردی نظیر پیشینه قوی، خودباوری، پشتکار و روحیه جستجوگری و حساس به مسائل اجتماعی با تکیه بر توانمندی‌ کارکنان خود به عنوان سرمایه ارزشمند و بنیادین و با بهره‌گیری از ابزارها و فنون ارتباطی تلاش داردخدمات خود را به آحاد جامعه و  رسانه‌های ارتباط جمعی ارائه نماید.

    توسعه ارتباط مردمی و تکریم ارباب رجوع
    تقویت ارتباطات و همگرایی درون سازمانی و توسعه ارتباطات برون سازمانی
    تقویت فرهنگ اسلامی و گرامی داشت مناسبت های ملی – مذهبی
    تداوم حرکت به سوی روابط عمومی الکترونیک
    معرفی به موقع توانمندی ها و دستاوردها در راستای ارتقای جایگاه و منزلت سازمان استراتژیک
    توسعه و ساماندهی نظام اطلاع رسانی و اطلاع یابی
    توسعه و تقویت شبکه روابط عمومی در وزارتخانه و مراکز تابعه
    فرهنگ سازی و آموزش همگانی سلامت
    توسعه و بهره مندی از فن آوری های نوین روابط عمومی
    توسعه منابع و توانمند سازی نیروی انسانی روابط عمومی
 
 در حال حاضر روابط عمومی واقع در ساختمان شماره 4 طبقه اول مستقر میباشد. 

دفعات مشاهده: 2036 بار   |   دفعات چاپ: 110 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر